9.10. 2016 Nové body
- 4.10 O obnovení letecké podpory jednotek 16. 7.2014.
12.2. 2017 Nové body
- 2.6 Přesun MAKu z RF na Ukrajinu – zatím jen rozpracované.
- 2.7 Obstrukce Nizozemské vlády
- 3.3.7 Důkaz, že raketa buku byla vystřelena od Zaroščonskoe !!!!!!!
Poškození kokpitu z vnější strany části rakety - Úprava závěru
- Dál pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
18.2.2017
- 2.8 Manipulace s důkazy vyšetřovací skupinou v Nizozemí
- 4.11 Satelity v době nehody MH17.
- 4.6 Doplnění o Keryho tvrzení, že mají informace a ví přesně kde co.
26.2.2017
- 5.1. Dva noví svědci. Jeden z nich Kolomojsky
- 3.3.3 Úprava obrázku poškození
- 3.7 Dlaší důkaz, že raketa buku byla vystřelena od Zaroščonskoe !!!!!!!
Poškození křesla druhého pilota - 11 Neautorizované odpálení rakety Ukrajinským Bukem, a zatčení posádky Buku SBU
- Úprava závěru
- Díle pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
9.4.2017
- Úprava bodu 3.7 sloučení s 3.3.7 a
- 3.7.3 přidání dalšího důkazu o letu rakety z Zaroščonskoe
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
28.4.2017
- 2.10 Dispečer MH17 a jeho osud
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
26.5.2017
- 12. Speciální operace SBU na zamaskování sestřelu MH17
- 12.1 Stejné auto v vlastnictví Ukrajiny co doprovázelo BUK ze zprávy JIT ze dne 29.9. 2016
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
27.5.2017
- 12.2 Jednotka Tornádo pořizovala fotografie Buku na příkaz ministerstva vnitra a prokuratury
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
23.6.2017
- 4.5.1 NOTAM – neuzavřeném vzdušného prostoru
- 4.5.2 Ztráta GPS signálu
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
3.7.2017
- 4.11 Letadla VSU ve vzduchu 17.7.2014
- 13. Nouzový maják ELT a pokyn pro připoutání cestujícím
- 4.3 Videa o obvinění RF z útoku air to air
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
18.7.2017
- 2.11 Přímé řízení MH17 v době nehody
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
27.7.2017
- 5.1 Přidán nový svědek a dokument o tom kdo vyfotil falešnou fotku odpalu buku
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození a rozpadu letadla
25.11.2017
- 5.7 -svedectví Major VSU Baruštin o sestřelu MH17 – Майор ВСУ Батурин
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu
30.12.2017
- 3.4 Upraven bod na 3.4 Orientace rakety a letadla a rozdělení jej na dvě části 3.4.1 orientace letadla a 3.4.2 orientace rakety
- nový bod 5.8 Svědci odpalu rakety
- 4.13 VSU Buk schovaný ve stavení
- Rozšíření bodu 3.3.3 ICAO záměrně nesprávně určila směr poškození
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu. Od Ježíška jsem dostal toto https://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/816230
31.12.2017
- Doplnění 4.3 o další informace
- 2.12 Informace o 156 pluku PVO Ukrajiny
- Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu.