Studie nehody MH17 17.7.2014

,Změny

Historie změn je tady https://mh17web.wordpress.com/zmeny

27.5.2017

  • 12.2 Jednotka Tornádo pořizovala fotografie Buku na příkaz ministerstva vnitra a prokuratury
  • Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu

23.6.2017

  • 4.5.1 NOTAM – neuzavřeném vzdušného prostoru
  • 4.5.2 Ztráta GPS signálu
  • Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu

3.7.2017

  • 4.11 Letadla VSU ve vzduchu 17.7.2014
  • 13. Nouzový maják ELT a pokyn pro připoutání cestujícím
  • 4.3 Videa o obvinění RF z útoku air to air
  • Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu

18.7.2017

  • 2.11 Přímé řízení MH17 v době nehody
  • Nadále pracuji na 3D modelu poškození kokpitu

27.7.2017

  • 5.1 Přidán nový svědek a dokument o tom kdo vyfotil falešnou fotku odpalu buku
  • Nadále pracuji na 3D modelu poškození a rozpadu letadla

Zkratky

VSU –  vojenské síly Ukrajiny
Opolčenci – domobranci, separatisté

 

Jazyková mutace

Přeložím do jiných jazyků (Angličtina, Ruština …. ), když  dokončím tuto českou verzi. Zatím je překlad provizorně řešen přes Google translátor.

Prozatímní anglická verze vytvořené překladatele od Googlu

Pre-Ruska verze vytvořené Googlem přeložit

Holandský překlad pomocí Google Translator

Překlad do libovolného jazyka přes Google  tlanslator

https://translate.google.cz/translate?sl=cs&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fmh17web.wordpress.com%2F&edit-text=

Obsah

  1. abstraktní
  2. Úvod
    1. První mezinárodní skupina:ICAO
    2. Druhá mezinárodní skupina: JIT
    3. Ruské vyšetřování
    4. Amatérské spontánní týmy
    5. Podivné Holandské hledání pravdy
    6. Přesun MAku z RF na Ukrajinu
    7. Obstrukce Nizozemsjé vlády
    8. Manipulace s důkazy vyšetřovací skupinou v Nizozemí
    9. SBU zkonfiskovala záznamy rozhovorů mezi činiteli ukrajinského řízení letového provozu a posádkou zříceného letounu,
    10. Dispečer MH17 a jeho osud
    11. Přímé řízení MH17 v době nehody
  3. Orientace rakety
    1. Systém Buk schéma rakety 9M38M1
    2. Údaje od organizací
      1. Údaje od ICAO skupiny
      2. Údaje od Almaz-Antey
      3. Simulátor
    3. Moje postřehy
      1. Ztracen důležitý díl
      2.  Chyba Almaz-Antey – nesprávný úhel
      3. ICAO  – nesprávně kvalifikovalo poškození
      4. Poškození levého křídla
      5. ICAO – nesprávná orientace a identifikace poškozeného krytu motoru
        1. Nesprávná identifikace
        2. Potvrzení nesprávné identifikace
      6. ICAO – neuvedla poškození kýlovky ve zprávě
    4. Orientace rakety
    5. Inicializace  rakety
    6. Pád letadla
    7. Důkazy, že raketa buku byla vystřelena od Zaroščonskoe
      1. Fragment buk Umístění
      2. Poškození křesla druhého pilota
      3. Stopy po fragmentech na okně
  4. Situace na zemi a  ve vzduchu
    1. 6. 6. 26.6.2014  Buk-M1, renovovaný na Ukrajině
    2. 5 .7 a 16.7. 2014  Ukrajinský buk na frontě
    3. Obvinění RF ze sestřelení jejich letadel reaketami vduch- vzduch. Strach Ukrajinců z Ruské stíhačky
    4. Opevnění a linie fronty
      1. Mapy
      2. Velka Shyshivka
        1. Pozice A
        2. Pozice B
        3. Pozice C
        4. Pozice D
        5. Pozice E  Zasypána !
      3. Předělané opevnění  Shaposhnykove
      4. Potvrzení postavení od BBC 24.7.2014
      5. Sergej instance VSU U Zaroščonskoe.17.7.2014
        1.  NOTAM – neuzavřeném vzdušného prostoru
        2. Ztráta GPS signálu
    5. Situace ve vzduchu
    6. USA – mají informace a Satelitní snímky 
      1. Robert Parry – Ukrajinská vojska odpovídají ze sestřelení Letu 17 Malaysian Airlines
      2. Kery a Obama USA mají sateliní snímky a ví kde se střílelo
    7. Celková situace – interaktivní mapa s daty
    8. Ofenzíva UA po 17.7.2014
    9. 29.6.2014  Opolčenci obsadili základnu A1402 (Doněckého protiletadlového raketového pluku Ukrajiny a získali nabíjecí vozidlo BUku
    10.  16.7.2014 Ukrajinské letectvo obnovilo podporu pozemních sil v oblastech, kde zuří nejtěžší boje
    11. Letadla VSU ve vzduchu 17.7.2014
    12. Satelity v době nehody MH17.
  5. Svědectví
    1. Svědectví lidí co viděli vojenské letadlo
    2. Informace z Ukrajinského vedení – podivné načasování
    3. Videa z místa nehody
    4. Počasí
    5. Informace od SBU Ukrajiny neověřeno
    6. Radioamatér slyšel říct pilota o obstřelu MH17
  6. Rozkaz Muščenko o přesunu k Zaroščonskoe
  7. Dva AVACS sledovali MH17 – Německá vláda
  8. Chybějící data z primárních radarů
  9. Možné postavení Buku – spálena země o velikosti 100 m2
  10. Ostřelování Shaposhnykove 21.7.2014
  11. Neautorizované odpálení rakety  Ukrajinským Bukem, a zatčení posádky Buku SBU
  12. Speciální operace SBU na zamaskování sestřelu MH17
    1. Stejné auto v vlastnictví Ukrajiny co doprovázelo BUK ze zprávy JIT ze dne 29.9. 2016
    2. Jednotka Tornado pořizovala fotografie Buku na příkaz mnisterstva vnitra a prokuratury
  13. Nouzový maják ELT a pokyn pro připoutání cestujícím
  14. Závěr
  15. Zdroje

1. Abstract

Předně bych chtěl poděkovat Vám, že jste tady. 🙂 Taky bych chtěl upozornit, že nechci nikoho poškodit, nebo úmyslně uvést někoho v omyl. Cílem studie je snaha o diskuzi o  nehodě MH17 17.7.2014.

Studie vznikla z vnitřního nutkání znát pravdu o nehodě a potřeby si ujasnit informace co jsem za roky získal. A i přesto, že jsem se snažil najít objektivní a pravdivé informace mohu se mýlit. Budu rád, když mě na chyby upozorníte pokusím se je opravit. O nehodu a  dění na Ukrajině se zajímám dlouhodobě.

Jsem strojní inženýr co pracuje jako senior programátor. Taky moc neřeším pravopis a  válčím s WordPressem, tak to omluvte. Budu průběžně provádět korektury. Dělal jsem na tom celý den a víc času už tomu nemohu věnovat. Mám ještě několik postřehů, ale nemám moc času je zpravovat a prozkoumat.

Na teto studii stále pracuji, doplňuji a opravuji. Až ji dokončím, tak ji i snad přeložím do angličtiny. Prozatím je anglická verze tvořena pomocí překladače od Googlu.

2. Úvod

MH17 byl pravidelný let společnosti Malaysia Airlines z amsterdamského mezinárodního letiště Schiphol s cílem  mezinárodní letiště Kuala Lumpur, který byl proveden dopravním letadlem Boeing 777-200. MH 17 havaroval 17.7.2014 13:20:02 UTC (GMT) na území Ukrajiny (48.12734, 38.53046). Čas na Ukrajině je UTC +3. V letadle letělo 283 pasažérů dvanácti národností a 15 členů posádky. Vice ze [17] [18].

Lidé na palubě.

http://www.bbc.com/news/world-28482176

 

21.7.2014 byla přijata rezoluce RB OSN   2166 (2014). [26]

Bylo vytvořeno několik vyšetřovacích skupin. Jedna v RF, jedna na Ukrajině a dvě mezinárodní skupiny. Taky vznikla spousta spontánních amatérských vyšetřovatelských týmů.

2.1 První mezinárodní skupina: ICAO

Zjišťuje příčiny havárie letadla podle mezinárodních předpisů ICAO. Ukrajina 23.7.2014 požádala Nizozemsko o vedení vyšetřovacího týmu.

9.9.2014 zveřejnila předběžnou zprávu o nehodě MH17. [9]
13. 10. 2015 vydali finální zprávu o nehodě MH17. [10] částečný překlad [35]

EN verze  https://www.onderzoeksraad.nl/uploads/phase-docs/1006/debcd724fe7breport-mh17-crash.pdf

https://youtu.be/2TdWUTHC49U

https://youtu.be/KDiLEyT9spI

2.2 Druhá mezinárodní skupina: JIT

Vede  trestní vyšetřování a hledá viníky nehody MH17. Jsou  v ní prokurátoři a policisté ze zemí Malajsie, Ukrajiny, Holandska, Austrálie a Belgie. Holandský a australští detektivové úzce spolupracují s ukrajinskými detektivy z SBU a ukrajinským státním zástupcem. Čtyři vyšetřující policisté z Austrálie, jsou umístění v Kyjevě a rotují po třech měsících. Nizozemská policie v Kyjevě má dva týmy asi po pěti lidech, kteří rotují každé dva týdny. [21][22]
    Ukrajina, Holandsko, Austrálie a Belgie podepsali 8. srpna  dohodu o tom, že nebudou zveřejňovat výsledky a pokud něco zveřejní, tak jen ze souhlasem všech stran. [19] [20]

Rutte-vn-mh17-30-09-2

Win-Zveřejnit

2.3 Ruské vyšetřovaní:

O jejich týmu jsem nic nenašel, ale asi je přidělen nějakému prokurátorovi a vyšetřován jako jiný trestný čin. Rusové vydali několik zpráv o nehodě MH 17.

21.07.2014 – Tisková konference Ministerstva obrany Ruska [27][29]

https://youtu.be/XmJcgw7bZH4

3. 6. 2015 Tisková konference firmy Almaz – Antey výrobce systému Buk. [11]

Anglicky [31]

https://youtu.be/GsohFzbJ-vs

Rusky [32]

https://youtu.be/yAMY2SpohDA

2.4 Amatérské spontánní týmy:

Bellincat :   https://www.bellingcat.com/tag/mh17/   [34]
Vlk https://vlkovobloguje.wordpress.com/fakta-o-ukrajine/
Palba:  h TTP: //www.palba.cz/viewtopic php f = 307 & t = 6201 & p = 173478 a hilit = MH17 # p173478? Metabunk:  https://www.metabunk.org/does-damage-to-mh17-indicate-or-exclude-a-particular-buk-launch-location. t6345 / Andrew: http://kremlintroll.nl/?p=569 [16]

  

Existuje spousta jiných týmů a lidí co analyzují data a snaží se najít pravdu.

2.5. Podivné Holandské hledání pravdy

Zajímavý dokument jak Holandané hledají pravdu. 72 bodů podivností Holandského vyšetřování. [73]  http://www.whathappenedtoflightmh17.com/long-list-of-indications-showing-the-dutch-are-not-very-keen-in-finding-mh17-truth

2.6. Přesun MAKu z RF na Ukrajinu – rozpracované

Zde by mělo být proč nehodu vyšetřuje Nizozemsko

Do roku letecké nehody na Ukrajině vyšetřoval RF MAK se sídlem v Moskvě.

2012 si Ukrajina zřídila vlastní úřad pro šetření příčin leteckých nehod a automatické pověření pro MAK stáhla. I poté většinu práce předávali MAKu (Pozor, sídlí v Moskvě, ale není Ruský) … ale rozhodnutí, kdo bude šetřit je na Ukrajině.

…..podrobnosti připravuji.

2.7 Obstrukce Nizozemské vlády

Nizozemská vláda k bůhvíkolikáté nedokáže odpovědět na otázky o MH17 před uplynutím uzávěrky. Nizozemské vládě trvá dlouho pokud vůbec odpoví na otázky ohledně vyšetřovaní jako novinářů tak i poslanců.

Existuje 82 náznaků ukazující že Nizozemská vláda záměrně zdržuje vyšetřování.

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/dutch-government-for-umpteenth-time-fails-to-answer-questions-on-mh17-before-deadline-expires/

Faktické nesprávné prohlášení nizozemského státního zástupce  MH17 o zadržených nosičích

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/factual-incorrect-statements-by-dutch-prosecutor-on-mh17-part-2/

2.8 Manipulace s důkazy vyšetřovací skupinou v Nizozemí

Australský policista vyšetřující nehodu MH17, detektiv superintendant Andrew Donoghue, svědčil v mezinárodním soudem v poslední době říká, že deset měsíců po nehodě, pouze polovina částí z trupu letadla byly předány ke kontrole a že „některé fragmenty byli poškozeny“.

http://johnhelmer.net/australian-police-dutch-prosecutors-break-with-dutch-safety-board-at-first-coroners-court-inquest-on-mh17-crash/

https://sputniknews.com/politics/201512181031976949-mh17-crash-dsb-report-lacks-conclusive-evidence-buk-missile/

c48r7-zwiaa2spu

Závěrečná zpráva koroněra

http://www.coronerscourt.vic.gov.au/resources/b48ddd72-a14d-469c-8e2f-42e232eacd72/mh17.pdf

Zdroje nezpracováno

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/what-did-andrew-donoghoe-of-australian-federal-police-testify-at-coroners-court-of-victoria/

2.9 SBU zkonfiskovala záznamy rozhovorů mezi činiteli ukrajinského řízení letového provozu a posádkou zříceného letounu

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28360784

http://www.zerohedge.com/news/2014-07-18/ukraines-security-service-has-confiscated-air-traffic-control-recordings-malaysian-j

http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/4439-ukrajinska-bezpecnostni-sluzba-zkonfiskovala-zaznamy-rizeni-letoveho-provozu-o-malajskem-letadle

2.10 Dispečer MH17 a jeho osud

Let MH17 navigovala Anna Petrenko (Анна Петренко), z ATC Dnipro. Pracovala ve firmě Dnepropetrovsk Ukroaeroruh  čtyři roky. Bezprostředně po tragédii více než dvě hodiny, byla odvedena pracovníkem bezpečnostní služby, jakož i  zástupcem společnosti.

xw_1000381

Anna Petrenko, se narodila v roce 1987, vystudovala Kirovograd Flight Academy of National University letectví.

 

Ihned po nehodě nastoupila na dovolenou a údajně spolu s pilotem Su 25 ( Дмитро Якацуц ) Dmitro Jakačuk z 299. letky jsou v Arabských emirátech.

http://nk.org.ua/politika/letchik-voloshin-i-dispetcher-petrenko-ubityi-27137

http://www.vesti.ru/doc.html?id=1934652

2.11 Přímé řízení letu MH17 v době nehody

Pilot letu  Air India slyšel říci letu MH17 pokyn přímé směrování.

Minutu před nehodou MH17 pilot letadla Air India vzdáleného od MH17 25 km slyšel  dispečera z kontrolní věže dávat pokyn letadlu MH17, který se nazývá „direct routing“.

Minut před havárií způsobených raketový útok, piloti AI se také slyšel regulátor dát Malaysian letadla MH17, co se nazývá „přímé směrování“.

http://timesofindia.indiatimes.com/india/Air-India-flight-was-90-seconds-away-when-missile-struck-Malaysia-Airlines-Flight-MH17/articleshow/38702536.cms

3. Orientace rakety

3.1 Schémaa teď Rkty.

Na internetu je spousta informací o systému BUK. Například zde [59][60] a zde [61].

Velmi dobře je raketa buk popsaná zde:

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/a-detailed-description-of-the-buk-sa-11-which-could-have-shot-down-mh17/

Samotná raketa se skládá z několik částí. Když to zestručním, tak raketa  v přední číst má uložen radar a  řídící systémy . Pak následuje bojová část a nakonec je motor, stabilizátory a tryska.

Takhle vypadá  bojová část.

a7bbfb159124d661a153135daa2d9867
Obr.1 Bojová část rakety 9M38M1

Samotná raketa vypadá pak takto.

Buk vnitřek
Obr. 2 Diagram 9 rakety? 38M1

 

Rychlost Buk, vzdálenost  a stoupavost

buk rychlost

stoupaní rakety

Buk1

Pro ilustraci – jak vypadá dopad rakety BukM1

https://youtu.be/d5ZvmR9DdxY

3.2 Údaje od organizací

3.2.1 Údaje od ICAO skupiny

Holandská ICAO skupina mlží vit kapitola 2.5 .Neurčila směr rakety, ale jen její pozici vůči špici letadla. Viz závěrečná zpráva strana kapitola 3  [10]. A to ještě výčtem z několika možností. Možná jsem to přehlédl a pokud víte, kde ve zprávě je dejte mi vědět.

Pozice hlavice k špici letadla je na  3.8.5. strana 151.

Pozice rakety při výbuchu

Obr.3 Pozice hlavice k špici letadla  3.8.5. strana 151

Testy orientace rakety jsou pak v  kapitole 3.8.3 strana 148

Testy smerz rakety Nederland
Obr. 4 Testy s pozicí rakety kapitola 3.8.3 strana 148

3.2.2 Údaje od Almaz-Antey

Almaz – Antey určila směr rakety takto

Testy smerz rakety Almaz
Obr. 5 Směr určený Almaz -Anatey

3.2.3 Simulátor

Na geogebra.org  někdo vytvořil simulátor [5] rozložení fragmentů rakety k letadlu. Tento simulátor má parametry pro Buk z prezentace Almaz – Antey a vychází z obecného simulátoru [4].  Můžete si sami nasimulovat postavení letadla, rakety a mraku fragmentů.

U tohoto simulátoru je už natočeno letadlo ve směru jakým letělo. Aby jse dostali =uhel mezi letadlem a raketou musíte k hodnotě v parametru „misile track“  přičíst 62°.

3.3  Moje postřehy

3.3.1 Ztracen důležitý díl

Některé části letadla jevící znaky poškození nebyli zachráněny/naloženy/nalezeny (geborgen). Strana 60. zprávy ICAO [10].  Jde hlavně o tento díl. Vypadá to, že se ztratil. A přitom podle mě je důležitý.

Nepoužitý díl
Obr. 6 Ztracený díl

3.3.2 Chyba Almaz-Antey – nesprávný úhel

V obrázku není uhel 72°- 78° , ale 68°

Testy smerz rakety Almaz
Obr.7 Chybný úhel

Protože vzdálenost je o 2,5 km větší (19 km) je vertikální úhel 8°. 

stoupaní rakety

3.3.3  ICAO nesprávně klasifikovala poškození

Možná nedopatřením, část poškození z dopadu na pravé straně střechy kokpitu zaměnili za škrábance od fragmentů a tím pádem mají špatně i zónu dopadu. Podle mě  dopadla pravá strana kokpitu zrovna na střechu pravého kokpitu a při kontaktu ze zemí došlo k málemu posunu co způsobilo ty drobné poškození.

Důvody domnívat se že poškození vzniklo při dopadu.

  • Pozice trosek při dopadu.

cookpit-down

COCKPIT1small
Obr. 8 Místo dopadu kokpitu
  • Detail poškození nosníku
kokpitu detail 1
Obr. 9 Detail poškození

Místo dopadu pozice na zemi

 

Kokpit při vytahování z trosek.

Kokpit malý 2
Obr. 11 Kokpit při vytahování trosek

Detail

7

c5ik7ocu4aa1azg_2

  • Celkový pohled

gopro2

3.3.4 Poškození levého křídla

Levé křídlo bylo poškozeno jinak než ostatní. Viz fotografie. Vypadá to ,že do křídla narazili trosky rakety nebo letadla.  Tyto trosky museli mít velkou rychlost vzhledem k křídlu. Tak to nejspíš  troskz letadla být nemohli, protože  mají rychlost shodnou s rychlostí křídla. Trosky letadla mohli způsobit ty drobné proraženiny a deformace. Ale ne tu dlouhou stopu, kde se  předmět musel překonávat velký odpor a mít tak vekou kynetickou energii

Podle mě do křídla narazili zbytky rakety. Nejspíš to byla zadní část rakety – zbytky motoru, kormidla a stabilizátory. Impuls výbuchu směřuje pro tyto části dolu a dozadu (vzhledem k raketě), takže byly zpomalené impulzem výbuchu a aerodynamickým odporem. Tyto trosky z motoru a křídla rakety jsou relativně velké, ale tenkostěnné. a měli velkou rychlost proti rychlosti křídla. Takže zobrazené poškození by způsobit mohli. Někteří o tomto poškození uvažovali jako o stopě po tyčích z tyčové bojové části raket V-V.

Všimněte si zelené barvy na obrázku 16.

poškození křídla1
Obr. 14 Celkový pohled na křídlo
poškození křídla2
Obr. 15 Detail na křídlo 1
zastupování
Obr. 16 Detail na křídlo 2 s zelenou barvou 

Skupina ICAO našla stabilizátor Buku. Možná ji našli v otvoru Obr 15.

Stabilizátor Buku
Obr. 17 Směrovka Buku zprava [10] Obr.36 strana 87
Aby raketa narazila do křídla úhel mezi raketou a letadlem musí být větší než 50°.

Kontakt rakety a křídla
Obr. 18 Úhel mezi raketou a letadlem

3.3.5 ICAO – nesprávná orientace a identifikace poškozeného krytu motoru

3.3.5.1 Nesprávná udentifikace krytu motoru

ICAO neurčila ani k jakému motoru kryt patří. Ve zprávě jsem to nenašel a natočila jej jako pravý. Fyzikálně podle mě není možné ,aby se kryt pravého motoru dostal tam kde jej našli Byl nalezen zde.

 

motor

Ve zprávě je to zde v kapitole 2.12.2.1 strana 64. bod 11. Co odpovídá předcházejícímu obrázku.Boeing 777-200 motor 5

Podle mě je  je to ale kryt levého motoru.Mela by je natočit o 30 stupňů proti směru.

Motor
Obr. 19  Kryt motoru

Aby odpovídal skutečnosti.

777200_engine 0
Obr. 20 Skutečnéí natočení levého motoru 777 -200
Boeing 777-200 motoru 2
Obr. 21 Skutečné natočení levého motoru 2

Detail poškození krytu

Motor 2
Obr. 22 Detail krytu motoru

3.3.5.2 Potvrzení  že jde o levý motor

Tento díl  https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/levy-motor2.jpg

Dávka motor 3

byl nalezen na pozici 48.15742, 38.5228  https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/left-engine-4.jpg?w=680

engine-kryt

a patří na levý motor viz

Levý motor

 

16727486075_f0cef22d2b_z

 

na pravém motoru je toto

maxresdefault2

Levý motor byl  moc poškozen ještě velké výšce a kryt s velkou pravděpodobností patří levému motoru!

3.3.6 ICAO – neuvedla poškození kýlovky ve zprávě

Mezinárodní skupina ICAO neuvedla ve své finální zprávě [10]  poškození levé strany kýlovky. Proč?. Ve zprávě je o kýlovce jen odstavec v kapitole 2.12.2.5 na straně.79. popisující pozici směrovky a místo nálezu kýlovky . Přitom kýlovka byla poškozena od fragmentů. Taky je zajímavé, že ICAO při prezentaci neukázala levou stranu ocasní plochy viz poslední obrázek 26.

smerovka3

Obr. 23 Ocasní plocha

Detail

smerovka2
Obr. 24 Podrobnosti kýlovky MH17

Jiný pohled.

Ukrajina-letadlo

Detail

detail kylovkz

 

směrovka
Obr. 25 Jiný záběr na kýlovku.

Na tom to obrázku je zajímavé že ICAO neukázala levou stranu ocasní plochy. Která by měla být poškozená. Poškození není ani ve zprávě, aspoň jsem to tam nenašel. Otázka je proč. [36]

směrovka4
Obr. 26  ICAO  ukázala jen pravou stranu a ne poškozenou levou.

 

3.4 Orientace rakety

Když spojíme předcházející postřehy, že raketa narazila do křidla, poškodila kryt levého motoru a kýlovku zleva.  A trochu si pohrajeme s programem pro simulaci kontaktu rakety a letadla https://www.geogebra.org/m/FP58nKZJ [5] 

Vyjde nám, že úhel  mezi raketou a letadlem musí být kolem ~67°.

Výpočty jsou je orientační. Přesně by to šlo zjistit vytvořením virtuálního modelu a zaznamenáním jednotlivých poškození. Ten by přesně ukázal orientaci a kde raketa byla.

Pozice rakety
Obr. 27 Pravděpodobná orientace rakety

3.5. Inicializace  rakety

AAvsDSB_Zaroshchenskoe

 

AAvsDSB_Snizhne

3.6. Pád letadla

V diskuzi http://mh17.webtalk.ru/viewtopic.php?id=218&p=6#p30959 jsem našem tuto informaci.

vychovávat

Video  pro názornost, Neodpovídá plně skutečnosti je jen orintační. Chybí pád kokpitu atd…

https://youtu.be/bS1O_ZcmyTg

3.7 Důkazy, že raketa buku byla vystřelena od Zaroščonskoe

3.7.1 Umístění fragment buk

Navedla mě na to tato studie.
https://www.docdroid.net/KQNM4s8/suspicious-evidence2.pdf.html

JIT na tiskové konferenci 28.září 2016 prezentoval nové zjištění ohledně MH17. Přitom použil zavádějící informace a některé důkazy úmyslně upravil tak, aby  vyhovovala jejím závěrům.

Úmyslně, jinak si to nedokážu vysvětli , otočila jeden z základním důkazů, který umožňuje určit směr letu rakety.

Prezentace je tady, důležitá pasáž je od 3:03 do 3:26.

https://youtu.be/nMS3yVJ2h3Y

Jde o tento fragment rakety buku

buk-tail-v-okně

h7weu

JIT  otočil rám okna ve vertikálním směru. To co prezentoval směrem k nám, by mělo být směrem do kokpitu a my bychom měli vidět z vnějšku jen prázdný rám.  Na letadle to mají lépe umístěné.

Krytika-Chiba-Win-1

Originální a správné umístění

Krytika-Chiba-win-3

0symy

Krytika-Chiba-win-2

Směr raket, které přilétali k MH 17  z [80]

Krytika-Chiba-win-4

Krytika-Chiba-win-5

 Letadlo letí rychlostí 0,8M  (272 m/s)  raketa asi 3M (750m/s)  výpočty ukazují, že jen ze směru z Zaroščonskoe vyhovuje nálezu JIT. 

Nenašel jsem totiž možnost jak by fragment z motoru  Buku ze směru Snežne  dostal za okno MH17. To je možné jen ze směru Zarošconskoe. Jest vy ano napište mi opravím to.

Kontakt rakety s rámem okna tento rám okna přerazil. A tím narušil konstrukční pevnost letadla a letadlo se následkem zničení rámu okna začalo rozpadat.

3.7.2 Poškození křesla druhého pilota

Podle poškození křesla druhého pilota jde zjistit směr dopadu fragmentů.

109968_original

110160_original

15385671408_f25a5c2991_o

 

15386190020_65a2b79c33_oPoškození křesla dokazuje že raketa musela přiletela od Zaroščenskoe a ne od Snežně.

Pohled na křeslo ze předu.

15385671578_a455698daf_o

Pohled na křeslo zezadu.

kreslo-kopilota

Celkový pohled zezadu.

utch Safety Board vydat závěrečnou zprávu o sestřelení MH17

 3.7.3 Stopy po fragmentech na okně

Poškození okenního rámu ukazuje, že jej zasáhli čtvercové fragmenty.

 

frgament na okne3

Fragmenty na okne

Vzhledem k poškození se dá řít že fragmenty museli dopadnou na rám okna kolem normály plochy kde dopadly.

V celkovém obraze to vypadá takto

frgamnty okno 3

Fragmenty okna 3

Normály plocha jasně ukazují že fragmenty dopadly z rakety letící od Zaroščonskoe  a ne z Snežně. Ze směru snežne by došlo k odražení a ne vytvoření „důlku“.

4. Situace na zemi a ve vzduchu

Už od začátku jsem se snažil mapovat situaci na zemi v době nehody MH17. Vytvořil jsem na google.map mapu do které jsem jednotlivé poznatky ukládal. Dost mi pomohli tyto zdroje mimo již zmíněné :

Předně  Google Earth. Umí zobrazit i starší mapy k nějakému dni. Zde je stručný návod Nainstalujte. Zadejte 47.95153, 38.8286. To je pozice SU. Pak v menu vyberte „Historické snímky“. V takovém malém divném dialogu pak klikněte na klíč. A zadejte datum 16.7.2014.  A uvidíte letadlo. 🙂

Dále pak:

[34] Bellincat MH17 https://www.bellingcat.com/tag/mh17/
[8]   Diskuze o MH17 na Palbě  http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=307&t=6201&p=173478&hilit=MH17#p173478
[16] Studie kontroly oblasti  Zaroshchens’ke 17.7. 2014 http://kremlintroll.nl/?p=569

Mapu jsem budoval od počátku nehody a snažil se vše ozdrojovat.

Dost mi pomohla zvětší Tato studie [16] Studie Kontroly Oblasti   Zaroshchens’ke 17.7. 2014  http://kremlintroll.nl/?p=569  část [34] Bellincat MH17  https://www.bellingcat.com/tag/mh17/

Nebudu popisovat směr letu a podklady z konferencí MO RF, Almaz – Antey a ICAO.  Ty naleznete v mapě. Soustředím se teď jen na situaci a bojišti a možné místo odpalu Buku.

Dřív než s tím začnu. Rád bych uvedl několik informací k době nehody MH17.

4.1   6.6. 26.6.2014  Buk-M1, renovovaný na Ukrajině

6.6 Ministerstvo obrany Ukrajiny a 26.6. 2014  zprávy v Ukrajinské TV zveřejnili zprávu ,že  Ukrajinská armáda dostala Buk-M1, renovovaný jen na Ukrajině bez vědomí výrobce v Rusku.  Dva roky byl ve skladech a Ukrjina jej rekonstruovala vlastními silami a chystala jen v nejbližších dnech otestovat.

Informace  z ministerstva Obrany Ukrajiny [38]

repase buk
Obr. 28    6.6.2014 repasovaný buk na stránkách ministerstva obrany ukrajiny

Zpráva v TV.

https://youtu.be/BBEYZHOT0bQ

4.2  5 a 16.7. 2014 Ukrajinský buk na frontě

16.7. 2014 Odvysílala TV reportáž z fronty kde v  čase 4:48 je zabrán Buk.  Den před sestřelením MH17.  Lokalizace místa je těžká ale video dokazuje že  VSU měli na frontě Buky.

https://youtu.be/Q3MomxNHnUA?t=288

Jiná reportáž z  5.7.2014.

https://youtu.be/xOo-VWKezmo

 

4.3 Obvinění RF ze sestřelení jejich letadel reaketami vduch- vzduch. Strach Ukrajinců z Ruské stíhačky

14.7. 2014  Ukrajinci obvinili Rusko, že sestřelili An-26 raketou vzduch vzduch.

https://youtu.be/zKwPIkOFFVw

Ukrajinské úřady řekl, že letadlo letělo rychlostí asi 21.000 stop a že oni věřili, že to bylo zasaženo buď silný Pantsir protiletadlový raketový komplet nebo pomocí samonaváděcí střely vzduch-vzduch vystřelil o stíhačce z Ruska Millerovo vzduchu base, v blízkosti ukrajinských hranic, mluvčí ukrajinského národní bezpečnost a rady obrany, Andriy Lysenko, řekl novinářům v Kyjevě.

https://www.washingtonpost.com/world/europe/in-russia-growing-push-to-launch-strikes-on-ukraine-over-alleged-deadly-border-shelling/2014/07/14/ebf699cc- 0b61-11e4-8c9a-923ecc0c7d23_story.html

17.7.2014 ve 12:25  jen pár hodin před nehodou MH17 obvinili Ukrajinci RF, že jim sestřelili ve 16.7.2014 v 19:00 Su-25 raketou vzduch – vzduch. [40]

1:40

https://youtu.be/bUUeWHk7EGY

 

Ukrajina ministerstvo obrany, řekl: „Je pravděpodobné, že [hit] byla provedena air-to-air rakety z ruského letectva, které byly hlídat hranice v páru.“

http://www.bbc.com/news/world-europe-28345039

nebo zde [41]

http://bigstory.ap.org/article/russia-dismisses-us-sanctions-bullying

4.4 Opevnění a fronta

4.4.1 Mapy

Nejprve zkontrolujeme mapy jednotlivých účastníků konfliktu Opolčenců, VSU a případně amatérů.

Mapa Opolčenců  http://ic.pics.livejournal.com/kot_ivanov/71733898/730/730_900.jpg

730_900
Rev. 29 Mapa opolčenců

Mapa VSU   http://www.segodnya.ua/img/forall/users/576/57667/rnbo_map_16_07.jpg

rnbo_map_16_07
Obr. 30 Mapa Ukrajiny

Jiná mapa z 16.7.2014 z blogu  [45]  http://yablor.ru/blogs/karta-voennih-deystviy/4533590

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:KstI69fEllEJ:liberwill.livejournal.com/125662.html

160713_original
Obr. 31 Mapa live žurnál

14.10. 2015 Eduard Basurin na tiskové konferenci ukázal mapu údajně získanou od  1. praporu 95 samostatného aeromobilních brigády APU. Na ní je zobrazena pozice Buku.[44]

https://youtu.be/Y11mu_fopCQ

Pomocí EarthGooglu zkontrolujeme udaje v mapách a studiích:

[16] Studie Kontroly Oblasti   Zaroshchens’ke 17.7. 2014  http://kremlintroll.nl/?p=569

[42] Bellincat Zaroshchens’ke 17.7. 2014  https://www.bellingcat.com/wp-content/uploads/2016/02/Zaro-Revisited_Final.pdf

[43] Bellincat Zaroshchens’ke 17.7. 2014  https://www.bellingcat.com/news/uk-and-europe/2015/07/13/zaroshchenske-launch-site-claims-and-reality-a-bellingcat-investigation/

A případně najdeme nějaké svoje místa opevnění mezi 16.7  18.7.2017.  Nejčastěji jsou stavěna na vyvýšených místech. Po analýze map ani jedna mapa neodpovídá skutečnosti.

 4.4.2 Velka Shyshivka

U Velké Shyshivky je hned 6 opevnění, které vznikli před 16.7.2014 a jsou na všech stranách. Bellincat  [43] tvrdí, že patřili Opolčencům, Andrew [16] zase, že Ukrajincům.

16.7.2014 je u Velké Shyshivky takováto situace. Tři opevnění na severu a tři na jihu.

Veľká Shishyvka
Obr. 32 Situace u velké Shyshivky

4.4.2.1 Pozice A  47.97791, 38.5263

16.7.2014 vypadá takto. Vstupy do zákopů jsou na jihu. Později bylo rozšířeno o další linii na sever.

Veľká Shishyvka 2
Obr.33 Opevnění na pozici A

4.4.2.2 Pozice B  47.97806, 38.51245.

Směřuje na západ a sever.  Na jih jim brání dům  vstupy jsou z jihu a východu.

VS16.72014
Obr. 34 Opevnění na pozici B 16.7.2014

10.7.2014 ještě nestálo  https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/vs10-72014.jpg

VS10.72014
Obr. 35 Opevnění na pozici B 10.7.2014

4.4.2.3 Pozice C  47.96385, 38.51379

16.7.2014 vypadala takto. Vstup z jihu a kotrole východu.

Veľká Shishyvka 16. 7 jpg
Obr. 36 Pozice C

4.4.2.4 Pozice D  47.96501, 38.50356

Má vstup do zákopů z jihu.

Obrana nyní UA 1
Obr.37. Pozice D 16.7.2014

Detail z 22.2.2015 kde jsou hezky vidět vstupy do zákopů jsou od sebe 5 metrů.

Obrana nyní UA 1a
Obr. 38 Detail vstupů do zákopů na pozici D

Pohled z opevnění na sever

Pohled Velka Ambrosievka

4.4.2.5 Pozice E   47.96733, 38.49082

Ta je nejzajímavější.  29.6.2014 ještě nestála.

Check Point NN1
Obr. 39 Pozice E 29.6.2014

16.7.2014 už byla vybudována směřovala na západ.

Obrana nyní UT2
Obr.40 Pozice E 16.7.2014

14.9.2014 była zasypána!  https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/check-point-nn3.jpg?w=680

Check Point NN3
Obr. 41 Zrušena pozice E 14.9.2014

4.4.3 Předelané opevnění Shaposhnykove

U obce Shaposhnykove jsou ještě dvě jiná zajímavé opevnění. Někdo jej úmyslně předělal. A přeorientoval po 16.7.2017. Jedno opevněné je na pozici 47.95506, 38.44829 a druhé na 47.96392, 38.44751.

Pozice 47.95506, 38.44829.  Toto opevnění je na kopci a je z něj dobrý výhled na sever východ aspoň podle profilu terénu.

16.7.2014  https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/fake-fortify.jpg

Fake Fortify
Obr. 42 Předělané opevnění 1 16.7.2014

to samé opevnění 26.8.2014 https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/fake-fortify2.jpg

Fake Fortify2
Obr. 43 Předělané opevnění 1 26.8.2014

Druhé na pozici 47.96392, 38.44751 je taky upravované.

16.7.2014

Shaposhhnykovske 3
Obr.44 Předělané opevnění 2 16.7.2014

26.8.2014

Shaposhhnykovske 4
Obr. 45 Předělané opevnění 2 26.7.2014

Průnik obrázků

Shaposhhnykovske 5jpg
Obr. 46 Předělaní opevnění 2 porovnaní

4.4.4 Potvrzení postavení od BBC 24.7.2014

Více se ostřelování Shaposhnykove budu v věnovat je v kapitole 9. Shaposhnykove bylo ostřelováno Ukrajinskou armádou 21.7.v 17:30

BBC ( přesněji natalia antelava ) natočila reportáž 24.7.2014 z ostřelování vesnice Shaposhnykove Ukrajinskou armádou [46]. Na té reportáži je zajímavá pasáž, kdy její průvodci diskutují o cestě a bezpečnosti 2:23.

https://youtu.be/kdvT0d8vC40

Analýzou tohoto video  se dá určit následující postavení kameramana a ostatních. Ne videu je totiž v záběru stavení a kopec.  Na tom kopci ne první z  předělaných opevnění opevnění.
Pozice 47.95954, 38.45089

V rozhovoru 2:23 říkají

třetí hlas:…..    takže teď půjdeme do …
tlustý: ….Ne nepůjdeme tudy, (je to) zakázáno
mladý: (není mu dost dobře rozumět ) viděli jsem tam auta  (ukazuje na Velkou Shyshivku)

BBC Reportáž
Obr. 47 BBC pozice 2:23

Otázkou co je zakázané. A jak se 24.7.2014 do Shaposhnykove dostali. Technicky mohli Ukrajinci prostor vyklidit po 17.7. 2014.

4.4.5 Sergej videl VSu u Zaroščenskoe.  Pozice 47.9277, 38.42808

https://www.youtube.com/watch?v=J1oIm-K–TA

4.5  Situace ve vzduchu

MH17 letěl rychlostí 250ms-1 (900 km/h) ve výšce FL331 ( 10100m ). Ve vzduch vedla MH17 bylo i několik jiných letadel.

Předně jde o let Singapurských aerolinií (SQ351 / SIN351 ) (Kodaň-Singapur) s letadlem B772. Který byl v době nehody 13:20:03 jen 23 km od místa nehody.  Mohli něco vidět. Letěli o 500 metrů níže než MH17 v letové hladině FL320 (9600m) rychlostí 900km/h. (250ms-1).

Dále to byl let  Air India  AI113 (Dillí – Birmingham) s letadlem  B787. Který byl v době nehody  58 km daleko, ale v  během 13:24 byl jenom 25 km daleko od nehody. Letěli o 2000m výše než MH17 v letové hladině FL397 (1210m) rychlostí 900km/h. (250ms-1).

Viz zpráva RF [27][29]

mh17_brief_09-900

Verzi Ruska potvrzují i data z  flightradaru.

normal_MAS17

https://youtu.be/tcpKQhR0JzU

 

4.5.1 NOTAM – neuzavřeném vzdušného prostoru

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/an-overview-of-many-reasons-why-ukraine-should-have-closed-its-airspace/

Ukrajina zavírala postupně vzdušná prostor
shouldit1

atd., NOTAMy

17 Byl platný tento NOTAm. Zakazující let do výšky 320-

NOTAM  :

V6158 / 14 NOTAMN
Q) URRV / QARLC / IV / NBO / E / 000/530 / 4818N04023E095
A) URRV B) 1407170000 C) 1408312359 EST
E) kvůli bojové činnosti na území na Ukrajině v blízkosti
státní hranice s ruskou federace a FAKTA střelby
z území Ukrajiny na území některé ruské
federace, s cílem zajistit INTL FLT Bezpečnost,
ATS RTE SEGMENTY CLSD AS FLW:
A100 Mimra – Rostov-na-Donu VOR / DME (RND),
B145 KANON – ASMIL,
G247 Mimra – BAGAYEVSKIY NDB (BA),
A87 TAMAK – Sarna,
A102 PENEG – NALEM,
A225 GUKOL – Odeta,
A712 TAMAK – SAMBEK NDB (SB),
B493 Fasad – Rostov-na-donu VOR / DME (RND),
B947 TAMAK – Rostov-na-donu VOR / DME (RND),
G118 LATRI – BAGAYEVSKIY NDB (BA),
G534 Mimra – TOROS,
G904 fasad – SUTAG,
R114 BAGAYEVSKIY NDB (BA) -NALEM.
SFC – FL320.

Dýchací cesty je uzavřena jen na FL320, let je plánován na FL350 a letadlo bylo létání v FL330, takže letová splnil NOTAM .

Překlad poslední věty:
Trasa uzavřena do FL320, let plánován ve FL350, letoun letěl ve FL330..takže let byl v souladu s NOTAM.

4.5.2  Ztráta GPS signálu

Nad bojovou oblastí docházelo k ztrátě GPS signálu.  O ztrátě GPS signálu byl informován i let MH17.

ztratí-of-GPS

 

Poznámka: vzhledem k tomu že Ukrajina neměla v provozu primární radar od 16.6.2014 a neviděla tak co se skutečně děje na nebi nad Dombasem. Tak měla vzdušný prostor nad oblastí úplně zavřít. Viz kapitola 9 o primárních radarech.

4.6 USA – mají informace a Satelitní snímky

4.6.1 Robert Parry – Ukrajinská vojska odpovídají ze sestřelení Letu 17 Malaysian Airlines

https://consortiumnews.com/2014/07/20/what-did-us-spy-satellites-see-in-ukraine/

Novinář  Robert Parry [71] který získal několik cen a je známý pro jeho roli v rozkrytí Iran-Contra, ted  na Consortium News [69] se odkazuje na americké zpravodajské zdroje, podle nichž CIA důkazy ze satelitů nizozemským vyšetřovatelům sice předložila, ale měly zůstat tajné. Parry tvrdí, že Spojené státy mají satelitní snímky, které ukazují, že to Ukrajinská vojska odpovídají ze sestřelení Letu 17 Malaysian Airlines. [69]

Co mi říkal jeden zdroj, který už v minulosti poskytl o podobných záležitostech přesné informace, je to, že americké zpravodajské agentury mají detailní satelitní snímky raketové baterie, která nejspíš vypálila tu osudovou raketu, avšak tato baterie se jeví jako pod kontrolou ukrajinských vládních vojsk a oblečená je do toho, co vypadá jako ukrajinské uniformy.

Tento zdroj řekl, že analytici CIA pořád ještě nevylučují možnost, že tito vojáci byli ve skutečnosti východoukrajinští rebelové v podobných uniformách, ale předběžné hodnocení je takové, že tímto vojskem byli ukrajinští vojáci. Padly i domněnky, že ti do toho zapojení vojáci byli nedisciplinovaní a možná opilí, jelikož obrázky ukazují cosi, co vypadá jako po dějišti roztroušené lahve od piva, řekl tento zdroj.

 

Podle dalších amerických zdrojů byl za vypálením rakety oddíl ukrajinské armády, ale ve službách jednoho z místních oligarchů

4.6.2 Kery a Obama USA mají sateliní snímky a ví kde se střílelo

Dále ministr Kerry potvrdil že USA satelitní snímky mají.  Kdy krátce po neštěstí, mluvil americký ministr zahraničí John Kerry. „Máme záběry odpálení. Známe trajektorii. Víme, odkud (raketa) pochází. Známe přesné časy. A bylo to přesně ve chvíli, kdy letadlo zmizelo z radarů,“ prohlásil s tím, že za sestřelením boeingu jsou zcela určitě rebelové. [70]česky česká televize [72].

https://youtu.be/78r1qAHUVwY

Ruská strana tvrdí, že v den tragédie americké družice nad Donbasem opravdu byly [67].

Obama k MH17.

https://youtu.be/RNV0BkDsYzM

Zajímavá dokument nezpracováno

https://regnum.ru/news/polit/2243199.html

4.7 Celková situace– interaktivní mapa s daty

Mapa JE zde [1] 
https://drive.google.com/open?id=11jKi416GsVFwGL_x8P8vLBy6W18&usp=sharing

Zajímavé informace:

3. 7. 2014  V centru města Ambrosievka v důsledku zvláštních operací ukrajinská armáda zadržela osobní automobil. [47]

3. června v centru města v důsledku zvláštních operací ukrajinská armáda zadržela osobní automobil, který, jak se říká, zbraň a tři muži, kteří nejsou obyvatelé města. Později zadržen další občan nebydlící. Místo jejich pobytu také zůstávají neznámé.

13.7.2014 byl zničen most v  Zugres  UA to přisuzovala Opolčencům.  Proč by ale Opolčenci ničili most  hluboko na svém území. [48] pokud by nebylala VSU blízko. Nebo to zničilo VSU  pak, ale operovali  za frontou.

https://youtu.be/8xbvxtm59H4

Před 16.7.2014 byl zničen most severně od Blahodatne. GoogleEarth [49]

blahodatne bridge
Obr. 48 Zničený most v Blahodatne

Z výše zmíněných informací jsem vytvořil pravděpodobnou mapu situace 16.7.2014. Buduji ji už začátku katastrofy MH17. Jsou v ní i další informace než zde uvedené u všech jsem se snažil zadat i  zdroje.

Mapa JE zde [1] 
https://drive.google.com/open?id=11jKi416GsVFwGL_x8P8vLBy6W18&usp=sharing

Jak říkám mohu se mýlit. Z fotek a článků se skutečná situace v tak dynamickém konfliktu, která se rychle vyvíjela, tvoří těžko.

Podle mě situace  kolem 17.7.2014 vypadal takto. Fronta nebyla  neprodyšná a  šlo přední procházet.

cekova-situace

4.8 Ofenzíva VSU síla 17.7.2014

Po 17.7.2014  A jak to vypadá už i před před tím to datem UA armáda prováděla velkou ofenzívu s cílem rozdělit oblast ovládanou rebely.

27.července 14:57 vstoupili udělat Torezu [53]  http://fakty.ictv.ua/ua/index/read-news/id/152236 8a Šachtarska [54]
http://expres.ua/news/2014 / 07/27/110557-syly-ATO-nespodivanym-manevrom-zvilnyly-shahtarsk-pidmoga-zi-snizhnogo

Jeden z mapy 31.07.2017   [55]

1478317
Důvod. 50 VSU mapa
1478325
Rev. 51 Opolčenecká mapa

4.9 29.6.2014  Opolčenci obsadili základnu A1402 (Doněckého protiletadlového raketového pluku Ukrajiny a získali nabíjecí vozidlo BUku

4.9.1 Obecné informace

29.6.2014 Opolčenci obsadili základnu A1402 pozice 48.06137, 37.76239  (Doněckého protiletadlového raketového pluku). Získali prý BUK. Vypadá to že získali jen poškozené nabíjecí vozidlo s 4 raketami.

http://rusvesna.su/news/1404041521

http://politikus.ru/events/23008-cpecnaz-dnr-zahvatil-garnizon-raketnyh-voysk-pvo.html

 

w_08fa0290

a jinde.

Ukrajinci to popřeli a tvrdili, že opolčenci získali je nefunkční nabíjecí zařízení.

http://www.pravda.com.ua/news/2014/06/29/7030482/
http://glavred.info/politika/podrobnosti-napadeniya-na-chast-pvo-v-donecke-boeviki-zahvatili- -raketnyy-slomannyy kompleks-buk-283744.html
https://www.novayagazeta.ru/articles/2014/07/21/60409-boeviki-i-171-buki-187

4.9.2 Historie А-1402

V Březnu  vyvedeny z kasáren A 1402  jednotky „BUK“,(byly vyvedeny z Doněcké, Lugaňské a Dněpropetrovské oblasti. Přesunuté do Charkovské oblasti).
17.5 první pokus o převzetí B/А-1402
31.5. druhý pokus o převzetí B/А-1402, NG útok odrazila.
29.6. úspěšně převzatá B/А-1402

Pohyb vozidel na B/А-1402 (48.060061, 37.743870)
https://ulozto.cz/!bHL0D3IlLMpZ/1402-webm

BUK 312 (známá to fotografie – jakoby BUKu teroristů, publikovaná okamžitě Avakovem 17.7.)
mh17_02
Opá:17.3.2014

https://www.youtube.com/watch?v=DJz9POx1PcQ
čísla značí:(3 třetí divize(Lugaňsk)(dvojka Mariupol jednička Avdějevka),1 první baterie, 2 – druhá obsluha)

Lugaňska byly BUKy později přesunuty do Kramatorska.
BUK je na tahači z důvodu, že uvnitř vznikl požár, protože velitel jel se zataženou ruční brzdou a vozidlo „málem“ vyhořelo. VSU nepouštělo jak záklaďáky tak lidi na kontrakt domů. Vojsko bylo nasrané. Vojáci se ztráceli.Buď se nevraceli z nemocnice (z nemocnice většinou tajně do Ruska) nebo na posádku přijeli rodiče a voják už se nenašel. Někteří se přidali domobraně.
V té době  v divizi z Avdějevky byl akutní nedostatek obsluhy, celkově byl jeden člověk. Velitel to neměl v hlavě pořádku, fyzicky útočil na vojáky. Celou divizi bránilo deset lidí. Šest vojáků a z patnácti poddůstojníků zůstali jen čtyři.
Lugaňská BUKy, když se rozjely (přesun), tak se polovina rozsypala. Tři BUKy tam (někde) zůstaly. Ty byly údajně převzaty domobranou. Domobrana měla údajně dostatek šikovných lidí.
BUKy z A-1428 byly přeloženy zde: 48.0980913,37.7526621,587

https://www.youtube.com/watch?v=-LLSney1ktk

 

4.10  16.7.2014 Ukrajinské letectvo obnovilo podporu pozemních sil v oblastech, kde zuří nejtěžší boje

Řekl to  mluvčí Rady národní bezpečnosti a obrany Ukrajiny Andrij Lysenko 16.7.2014.Poslední odstavec

http://www.teraz.sk/zahranicie/doneck-stanne-pravo-kriza-ukrajina/91669-clanok.html

http://www.dw.com/en/russia-massing-troops-near-ukraine-again-says-us/a-17791000

4.11 Letadla VSU ve vzduchu 17.7.2014

Podle https://flb.ru/info/63242.html

V materiálu je předložen letový plán letadla pod řízením kapitána Vladislava Vološina, který vzlétl z letiště města Čugujeve v oblasti Charkova a zamířil na jihovýchod. Trajektorie letu protíná trasu malajského Boeingu-777, který havaroval na Donbasu.  Tento letový plán vypracoval a osobně podepsál den předem, 16.července 2014, pilot 299. bojové letecké brigády kapitán Vladislav Vološin a je potvrzený velitelem v/č A4104 plukovníkem Gennadijem Dubovikem.

1-karta-Poleta-best-2-1

Ve článku jsou zajímavá i komunikace a ukazuje, že 17.7.2014 byla v oblasti Su-25M1 08 (kapitán Voloshin V., co-pilot pplk V. Pomogajbo); SU-27 № 36 (plukovník Plohodko R., pilot Soskovets VI); MIG-29MU1 № 29 (hlavní Ruchko I., pilot major Sytnyk G.

Let Volochina potvrdil i technik co pracoval na letišti a viděl přílet Vorošina. Po příletu měl říct Voloshin, že boing byl v nesprávném čase na nesprávním místě.

https://youtu.be/qiH8KZOfNfg

 

4.12 Satelity v době nehody MH17.

1. červenec 17, 2014 přes Donbas letělo ve dne 21 satelitů které mohou pořizovat fotografie rozlišením až 1 metr a s odchylkou od nejnižšího do 45 stupňů . UTC UKrajiny je UTC +2.

17.07.14 (UTC + 0) satelit , rozlišení, stát

  • 03:12    COSMO-SKYMED 1     1     Itálie
  • 03:25    COSMO-SKYMED 2    1     Itálie
  • 03:26    COSMO-SKYMED 4    1     Itálie
  • 03:32    KOMPASAT 5                1      Jižní Korea
  • 07:50     USA-245                         0,1  United States
  • 08:09     CARTOSAT 2a               0,8 Nezávislé
  • 08:42     Resource-CL-1                 1 Russian
  • 09:03     CARTOSAT 2                 0,8 Nezávislé
  • 09:03     CARTOSAT 2b               0,8 Nezávislé
  • 09:10     GeoEye-1                       0,41  United States
  • 09:19     WorldView-1                0,5    United States
  • 09:26    Pléiade 1                       0,5   Francie
  • 09:33      IKONOS 2                     0,8 United States
  • 09:43     Resurs-P-1                   0,7 Rusko
  • 11:04     Helios 2B                     0,3    Francie
  • 11:13       USA-224                       0,1     United States
  • 11:28     Kompsat 3                     0,7 Jižní Korea
  • 12:41      IGS-6A                           0,6 Japonsko
  • 12:52      Eros B                             0,7 Izrael
  • 13:20    Let MH17
  • 16:32     COSMO-SKYMED 1      1      Itálie
  • 16:39     KOMPASAT 5                  1      Jižní Korea
  • 16:45     COSMO-SKYMED 2      1       Itálie
  • 16:46     COSMO-SKYMED 4      1      Itálie
  • 17:16       USA-186                           0,1    United States
  • ?        QuickBird-2                         0,61 United States http://alar563.livejournal.com/56720.html

 

5. Svědectví lidí

5.1 Svědectví desítek lidí co viděli vojenské letadlo

Existují desítky  lidí co tvrdí že viděli stíhačku  při nehodě MH17 a řekli to na kameru.

BBC  25. 7. 2014

https://youtu.be/RA2GfthOyz8

Soukromé vyšetřování  Max van der Werff 30. 5. 2015

Holanďan jménem Max van der Werff jel na východ Ukrajiny a vypovídal  Bulatov Lev Alexandrovič, důchodce, bývalý horník Petropavlovka, Komarova ul. 1. [63]

https://youtu.be/_AkLha3j2Bo

Co viděli rozpad  MH17 a byli na místě 20 minut po nehodě. A slyšeli vojenské letadlo.

https://youtu.be/GJLDXMll8kE

 

Hromadské  7. 8. 2015

https://youtu.be/n8bo47_Q8Ug

Live News   13. 7. 2015

https://youtu.be/DjTV98Qm6Kw

Dále je svědectví technika co slyšel říct kapitána SU25 Vladislava Vološina po příletu:

Nesprávný letoun byl v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. [62] Podle SU nestřílelo jen dělalo cíl pro Buk VSU a vidělo zkázu MH17.

Zdroj: http://zahranicni.eurozpravy.cz/evropa/153982-skutecny-pribeh-sestreleni-mh-17-dokument-vnasi-do-tragedie-svetlo/

https://youtu.be/Nb3_0ybGWr8

 

Sergej  Věsti-  nevim kdy. Viděl u Zaroščonskoe Ukropy

https://youtu.be/J1oIm-K–TA

Svědci co viděli rozpad MH17

https://youtu.be/FbkyUgarQec

 

https://youtu.be/M59XMW_vvz4

https://youtu.be/NrfKZUttEwE

27.7.2017 Svědci k fotografii a vyvracení SBU verze

https://youtu.be/3-b1DeqHCY8

5.2 Informace z Ukrajinského vedení – podivné načasování

Hodinu před nehodou MA17 mluvčí Národní bezpečnostní rady Andrei Lysenko informoval o tom, že bojovníci mají techniku, která může sestřelit letadlo ve vysokých nadmořských výškách. [64]

UAV zprava1

Pár minut po nehodě v 17:50 – Poradce ministra vnitra Ukrajiny Gerašenko  uvedl, že letadlo bylo sestřeleno raketovým systémem BUK. [65]  [66]    Антон Геращенко . Zajímavý je tam čas 8:20

UAV zprava2

5.3Videa z místa katastrofy

Vydea krátce po nehodě

https://youtu.be/mDMjnwbIDBE

https://youtu.be/OTgzL57aGHU

https://youtu.be/Uk9ws5vvPXo

https://youtu.be/PT6j3N8OVPY

https://youtu.be/GT7-crMV2nE

https://youtu.be/0WuZyrD_NaA

Jsou i další svědectví, postupně budu doplňovat a zpracovávat.

5.4 Počasí

Je popsané kapitole 2.7.4.

Předpověď počasí ukazuje, že počasí nad východní částí Ukrajiny zahrnuje možnost bouřek. Skutečné počasí bylo v souladu s předpovědí.

Mraky byli ve výšce 1000 -5000 stop.

Počasí

počasí2

pocasi2

mohihajpg foto

Vítr   https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/pe9yb.jpg

pe9yB

 

Vítr

h-259

Vítr v Rostovu  http://weather.uwyo.edu/cgi-bin/sounding?region=mideast&TYPE=TEXT%3ALIST&YEAR=2014&MONTH=07&FROM=1712&TO=1312&STNM=URRR

5.5  Informace od SBU Ukrajiny, neověřeno

Zajímavé informace, možná jsou podvrh, ale vypadají atentické a zapadají do celkového obrazu.

5.5.1 Záznam odpalu buku 17.7..2014

Segey Sokolov video koupil prý od pracovníka SBU.

https://youtu.be/N9Zj4-t1Wbo

Podrobnosti 2:04, 4:50 Anglicky

https://youtu.be/47eXFNGBbxY

 

Zajímavá diskuze k videu

http://forum.guns.ru/forummisc/reply/71/1619096/m44874323

Ve videu hlasí tři udaje o pozici v

0:0:11  čas 16:07 (13>07) vzdálenost 160 km při 310 azimut / 80km, pak hlásí 320 azimut /38 km a připravují se chytit na 34. Otázkou je jestli azimut je magnetický nebo normální.

Zde vytvořili mapu http://mh17.webtalk.ru/viewtopic.php?id=306&p=2 a pokud je video pravé tak se střílelo z Zarščenskoe.

VideoZac

 

5.5.2 Dokument z SBU činidla

Německý soukromý detektiv Josef Resch získa dokumenty od Ukrajinské SBU. V jednom dokumentu svědek tvrdí, že Ukrajinské jednotky sestřelili Boeing.

podrobnosti  http://www.telegraaf.nl/binnenland/26258417/__Het_gesprek_van_de_dag__.html

http://www.noordhollandsdagblad.nl/algemeen/binnenland/article28315527.ece/Geheime-documenten-MH17-bij-justitie

 

Rozhovor s soukromým detektivem co hledal informace o MH17 a Německá policie prohledala jeho byt a zabavila dokumenty.

http://www.capital.de/themen/mh-17-der-bgh-bringt-mich-in-lebensgefahr.html

A4

5.6 Radioamater slyšel říct pilota MH17 o obstřelu 2:10

https://youtu.be/vjEtYoi8TWo

6. Rozkaz Muščenko o přesunu k Zaroščonskoe

Neověřeno, možný fake. Ale odpovídá situaci

dokumenty_mo_ukrainy17

 http://sm-news.ru/news/analitika/prikaz-perebrosit-buk-v-rayon-krusheniya-mn-17-otdal-muzhenko/

bod 1 – přesunout 3 zranit 156 ZRP do rajónu np Zaroščenske pro posílení přikryté na linii Amvrosiivka – snížil

3. ZRDN 156 ZRP – Je třetí protiraketový prapor 156 protiletadlového raketového  pluku ozbrojených sil Ukrajiny. Podle údajů z veřejných zdrojů měl přidělené SAM „Buk-M1“ s čísly  312, 321, 323, 331, 332.

 

7.Dva AWACS sledovali MH17 – německá vláda

17.7.2014 monitorovali dění na ukrajině dva Awacsi, které létali  v jejich  schválených letových trasách  na polském a rumunském území.

Je to v odpovědi německé vlády na interpelace ohledně nehody MH17.[56] [57]

https://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/wp-content/uploads/2014/09/KA-Nr-18-2316-DIE-LINKE-.pdf

Zajímavé otázky jsou 11, 12, 13, 17.

11. Jakými  poznatky  disponuje  spolková  vláda  a  jí podřízené  orgány  ohledně  zachycených  radarových signálů nebo jiných  a projevů aktivit raketových komplexů dne  17.7.2014?

Z informací známých spolkové vládě  nelze  vyvodit  žádné jisté poznatky o nasazení  protiletadlových raketových systémů proti letu  MH 17. Ohledně dalšího odkazujeme  na  odpověď na otázku č.14.

12.Jsou k disposici  výsledky  vyhodnocení radarových záznamů z letadel systému AWACS, udělané  18.7.2014 a pořízené  17.7.

Ano.

13. Co  je výsledkem těchto vyhodnocení záznamů z AWACSů?

Let MH  17 byl monitorován dvěma  letadly  AWACS , které se v dohodnutém rámci  bezpečnostního střežení   východních spojenců pohybovaly  na tzv.  stanoveném orbitě, tedy v jejich  schválených letových trasách  na polském a rumunském území  a zaznamenávaly  dostupné  radarové signály, jakož  i  vyzařovaní  letového transpondéru /odpovídače/ letu MH 17. Radarové záznamy  i záznamy  odpovídače MH 17 AWACSem skončily přesně  v 14,52 SEČ.

14.Jaké poznatky  je možno vyvodit ze záznamu radarových signálů,  které pořídily  AWACSy zejména ve  vztahu k  aktivitám raketových protiletadlových systémů země  vzduch nebo  raket  vzduch- vzduch v  akčním radiusu, který  by  dosahoval k letu MH 17 a mohl by  způsobit  sestřel a  jaké další  signály  AWACSy  zaznamenaly?

AWACSy zaznamenaly  v okruhu svého dosahu signály  JEDNOHO RAKETOVÉHO SYSTÉMU a  ještě  jeden  NEIDENTIFIKOVANÝ radarový  signál. Zaznamenaný  signál raketového systému byl automaticky  AWACSem klasifikován  jako „Surface to Air -Misile“ SA 3 , v regionu  rutinně  zaznamenávaný  signál!

17. Ve kterých dnech mezi  1. dubnem  2014 a  31.7.2014 nebyly  prováděny  žádné lety letadel AWACS, eventuálně  žádné  zpravodajské lety, které by monitorovaly  území Ukrajiny a z  jakých důvodů se nekonaly?

V uvedeném časovém rámci , kvůli rusko – ukrajinské krizi byly  denně  prováděny dva lety po stanoveném orbitu, tedy vymezeném letovém koridoru na polském a  rumunském území. Bylo provedeno více než  95%  plánovaných letů. Výpadky byly  zaviněny  špatným počasím na  startovacím nebo cílovém letišti.

NATO a jejich členské země díky datům za AWACS znají přesnou polohu kde došlo k výstřelu pokud to byl Buk.  Mohly to spočítat triangulací.

!!! ve zprávě ICAO [10]  tvrdí v kapitole

2.9.7. AWACS:

– letouny NATO AWACS nemají k disposici žádné informace, které by nějak souvisely s vyšetřováním případu MH17

 

 

8. Chybějící data z primárních radarů

Závěrečná zpráva jasně uvádí, že radarové snímky primárního radaru letectva Ukrajiny a Ukrajinského civilního radaru  a primárního radaru letectva RF a RF civilního radaru nebyli k dispozici.

Ukrajina tvrdí, že armádní radar byl vypnut, civilní primární radar byl vypnutý z důvody údržbu  17. července.

Primární radar

Obr. 52 Nedodáno data z primarních radarů

 

Primární civilní radar nebyl  vypnut z důvodu údržby, ale z důvodu sabotáže. Vypadá to, že Ukrajina  řídila naslepo letecký provoz nad Dombasem od 16.6.2014

16. června okolo 17 hodin neidentifikovaná ozbrojená skupina  poškodila radar UkSATSE,  který se nachází v obci Zaytsevo v okresu Artyomovsk.  Po několika jednáních s pracovníky radaru, střely z granátometu poškodily anténa lokátoru. [73]

Souřadnice stanic a jejich charakteristiky. V posledním sloupci je rozsah detekce v kilometrech. První číslice primární, druhý -. Sekundární radary Doněcku a Lugansk zmizí.

radary ukrajiny

Vyřazením radiolokátoru  Zaytsevo Artyomovsku vznikla díra mezi primárními civilními radary. http://mh17.webtalk.ru/viewtopic.php?id=218&p=6#p30909v54kh

 

9. Možné postavení buku

Pokud se podíváte na mapu 16.7.2014 a na pozici  47.96601, 38.45129 uvidíte toto

https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/mh17-odpal-16-7-20141.jpg

MH17 Launch 16/07/2014
Obr. 53 Shaposhnikove 16.7.2014

Nejbližší další snímkování bylo  26.8.2014

https://mh17web.files.wordpress.com/2016/07/mh17-odpal-26-8-20141.jpg

MH17 Launch 08/26/2014
Obr.54 Shaposhnykove 26.8.2014

Jestli se dobře podíváte tak tam je ohořelé místo a 16.7.2014 nad tímto místem jsou i stopy po technice. Řekl bych že toto je místo možného odpalu rakety Buku.

14.9.2014 už je místo zelené.

Shaposhnykovo 16.9.2014
Obr. 55 Shaposhnykove 14.9.201

Profil Shaposhnykove a Zarošonskoe.  V Zarošonskoe nemohli nic vidět ani slyšet.  Možn8 jsou nějací svědci v Shaposhnykove. Ale to čtyři dni po nehodě MH17 vybombardovali.

profil Shaposhnikova

10. Ostřelování Shaposhnykove

21.7.2014 v 17:30  byla vesnice Shaposhnykove ostřelována. I když formálně mělo být příměří. Viz rezoluce RB OSN   2166 (2014). [26]. Útok směřoval  jen na vesnici Shaposhnykove, byla centrem útoku a dopadlo na ní až 360 gradů.
Viz obrázek 47 z 26.8.2014.

Shaposhhnykovske1
Obr. 57 Shaposhnykove ostřelování

Z studie Andrewa [16] byl útok proveden Ukrajinou z pozice  47.7924, 38.44189.

BUK Palpost
Obr.58 pozice Gradů

Datovaní  ve studii určil Andrewa podle  [50] [51] [52]

Grad Shaposhnykovo2
Obr. 59 Komunikace při ostřelovaní

[51]  http://news.sevas.com/world/obstrel_pos … _22_iyulya

Grad Shaposhnykovo
Obr. 60 článek o ostřelování

Jak už jsem psal v bode 4.4.4    24.7.2014 navštívila vesnici zpravodajka BBC ( přesněji natalia antelava ) a natočila reportáž z ostřelování vesnice Shaposhnykove Ukrajinskou armádou [46].

11.Neautorizované odpálení rakety  Ukrajinským Bukem a zatčení posádky Buku SBU

RIA Novosti uvádí, s odvoláním na zdroj v ukrajinské bezpečnostní agentury, že MH17 katastrofa možná byla výsledkem neočekávané situace v průběhu přípravy jedné z jednotek protivzdušné obrany na Ukrajině.

Anonymní zdroj uvádí následující: „Dne 17. července 2014, velitel 156. protiletadlového raketového pluku dostal pokyn k poskytování výcviku posádky na zajištění ochramy ukrajinských pozemních sil na předměstí Doněcka, který zahrnoval nasazení  školení zacílením a sledovací postupy a provést simulovaný zničení anténního systému TARGET pomocí Buk-M1 střely. „řekl, že velitelé baterií vydávali skutečné povely, neplánovali však odpálit skutečnou 9M38M1 raketu.

Do cvičení byli zapojeny dva Su-25 letadela, jejich úkolem bylo provést letecký průzkum a poskytnout tréninkové cíle v okolí  koncentrace vojsk na západ od Doněck.

Zdroj: „Poté, co jedno z letadel vstoupilo do detekční zóny Buku, začalo být sledováno pomocí raketové posádky poblíž Zaroshchenskoye.

https://ria.ru/world/20140725/1017459906.html

http://tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/content/201507261253-wsyb.htm

Anglicky

https://off-guardian.org/2015/07/27/ukrainian-military-acknowledges-it-may-have-shot-down-flight-mh17/

http://ren.tv/novosti/2015-07-26/smi-ukrainskie-siloviki-priznalis-chto-mogli-sbit-malayziyskiy-boing

https://www.rt.com/news/194848-mh17-ukrainian-missile-buk/

 

Nepotvrzené informace o zatčení posádky Buku SB“

http://onpress.info/sbu-zaderzhala-komandira-ekipazha-zenitno-raketnoj-ustanovki-buk-kotoryj-sbil-boeing-777-5737

12.Speciální operace SBU na zamaskování sestřelu MH17

Zpracovávám a ověčuji.

Vypadá to že po sestřelní MH17 Ukrajinskými silami SBU zahájila operaci na zamaskování nehody a svedení to na RF.

Objevili se dokumenty zde které tuto operaci popisují.

https://flb.ru/info/63097.html

 

12.1 Stejné auto v vlastnictví Ukrajiny co doprovázelo BUK ze zprávy JIT ze dne 29.9. 2016

Ve zprávě publikované JIT skupinou je uvedená dodávka černé barvy.  Čas 4:24

https://youtu.be/Sf6gJ8NDhYA

Auta1

Všimněte si že u ostatních vozidel jsou zamaskovány některé čísti. Proč.

Všimněte si ale hlavně černé dodávky dole uprostřed. To už jste viděli na prvním videu  v bodě 4.2 v čase 4:45. Dokonce jsou tam dvě.

Aut2

Dokumenty s operací na zamaskovaní sestřelu MH17 ověřuji a konfrontuji s jinými co ještě mám. Ale Vypadá to že SBU opravdu provedla operaci za účelem zamaskovat sestřel MH17 ukrajinskými jednotkami. Tomu odpovídá i  předělaní opevnění.

 

12.2 Jednotka Tornado pořizovala fotografie Buku na příkaz mnisterstva vnitra a prokuratury

V tomto článku k zatčení Pugacheva po zabití dvou policistů velitel praporu Tornado mluví o speciálnícj operací Pugacheva v oblasti Torez a Snežne.  Kde měl pořizovat snímky s Bukem.

http://kp.ua/incidents/552370-onyschenko-lutsenko-sfotohrafyrovalsia-s-puhachevym-pod-ylovaiskom

Velitel roty také řekl, že Pugachev vypolnyar v zóně ATO úkolů, které kladou před odtržením od vyšších úředníků z ministerstva vnitra a Úřadu generálního prokurátora.

– Oni nás za úkol narušit takzvaného referenda v „DNR“ o shromažďování videa, fotografií a zvukových materiálů. Vzpomenout na video, kde natáčel, protože ruská „Buk-M1“ projíždí Torez, sníh a tak dále? To odstraňuje kluky z „Tornado“ … – spetsnazoets řekl.

Velitel roty také rozpovídal, jako Pugačev plnil v zone ATO ukoly, které zadávali oddílu vysoce postavené figury / činovníci z MVD a Generální prokuratury.

Dávali nám úlohy na znemožnění takzvaného referenda v DNR, na sbírání / přípravu videí, fotografií a audiomateriálov. Pamatujete na video kde je zachyceno, jak ruský Buk-M1 jde přes Torez, Snežnoe a tak dále? To snímaly chlapíci z Tornado … – řekl specnazovec

Tornodo Buk foto

Pugachev se nějak ZnAl s prokurátorem Lutsenko was rodák z Torezu.

Prapor Tornado byl obviněn z válečných zločinů a znásilňování a rozpuštěn Avakovem.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/372793-rozpustena-rota-u-luhansku-odmitla-slozit-zbrane.html

http://je-to-inak.livejournal.com/51536.html

http://colonelcassad.livejournal.com/2094586.html

13. Nouzový maják ELT a pokyn pro připoutání cestujícím

v 13:20:05 byl vyslán z Boeingu MH17 nouzový signál a zapnut maják a zachycen v Alžíru. Je to i ve zprávě ICAO.

8uvgl

Taky byl  přepnut spínač pro pokyn cestujícím, že si mají zapnout pásy.

Pilot a mnozí cestující si stačili zapnout bezpečnostní pásy. Byl aktivován nouzový maják ELT a přepínač pro pokyn pasažérům pro zapnutí pásů. Mikrofon černých skříněk zaznamenal kliknutím na přepínač, ale pak záznam je zrušen.

fdltn

jwccl

qaasv

kaclu

 

14. Závěr

Mapa   [1]     https://drive.google.com/open?id=11jKi416GsVFwGL_x8P8vLBy6W18&usp=sharing

Výše uvedené údaje budí ve mě dojem, že Ukrajinská armáda se chystala po 18. 7. provést ofenzívu, kterou chtěla rozdělit území ovládané rebely. Bála se  útoku RF letadly na své jednotky, obviňovali RF z útoku raketami vzduch-vzduch na své letadla.

Pro ochranu svých jednotek a letadel Ukrajina použila vlastními silami renovované buky.

Tyto buky nejspíš umístila na pozici 47.96601, 38.45129.

MH17 Launch 08/26/2014

 

A 17.7. 2014 156. protiletadlový raketový pluk testoval a školil osádky buku na cvičném SU a chybou při renovaci nebo obsluhy, nechtěně odpálila raketu. SU se raketě vyhnulo,  ale ta si našla nový cíl MH17.

MH17 byla  na nesprávném místě v nevhodný čas. To mu odpovídali i manévry ostatních letadel v okolí.

Kontakt motorů rakety s rámem okna tento rám okna přerazil. Tím narušil konstrukční pevnost letadla a letadlo se  začalo rozpadat.

Po nehodě se Ukrajinci snažili zamést stopy, SBU prováděla podle bodu 12 operaci na eliminaci svědků a falešných stop,  předělali opevnění  atd..

Je zajímavé, že skupina ICAO dovolila ztratit důležitý díl. A nezahrnulo do zprávy poškození ocasu, neurčila vektor směru rakety k letadlu a neidentifikovala kryt motoru. Jestli to zprávě je, budu rád, když mi řeknete kde. Dám to tady.

JIT taky má chyby v prezentacích a Nizozemská vláda dělá obstrukce s zveřejnováním dat o nehodě.

Důležité je

Ukrajina neměla v provozu primární radar od 16.6.2014 a neviděla tak co se skutečně děje na nebi nad Dombasem. Měla v oblasti své buky v bojové pohotovosti, vůli podezření, že jim RF sestřelili letadlo raketou A-A.

 Ukrajina měla vzdušný prostor nad oblastí úplně zavřít. Pokud tak neučinila tak ohrozila lidi  a nese odpovědnost za jejich smrt.

Dobře je to popsané zde

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/an-overview-of-many-reasons-why-ukraine-should-have-closed-its-airspace/

Chtěl bych vám poblahopřát, když jste to dočetli až sem a mezitím jste neusnuli nebo neztekli se.

15. Zdroje

  1. Moje mapa   https://drive.google.com/open?id=11jKi416GsVFwGL_x8P8vLBy6W18&usp=sharing
  2. Web s novinkami o MH17  http://www.whathappenedtoflightmh17.com/
  3. Twitter o MH17   https://twitter.com/search?q=%23mh17
  4. Obecný simulátor https://www.geogebra.org/m/YaP2MqdF
  5. Simulátor Buk   https://www.geogebra.org/m/FP58nKZJ
  6. Diskuze o MH17 Městě na Metabunk  https://www.metabunk.org/does-damage-to-mh17-indicate-or-exclude-a-particular-buk-launch-location.t6345/page-2
  7. Diskuze o MH17 na Palbě  http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=307&t=6201&p=173478&hilit=MH17#p173478
  8. Předběžná zpráva Nizozemské komise https://www.onderzoeksraad.nl/uploads/phase-docs/701/b3923acad0ceprem-rapport-mh-17-en-interactief.pdf
  9. Závěrečná zpráva Nizozemské https://www.onderzoeksraad.nl/uploads/phase-docs/1005/77f9f29c9220rapport-mh17-crash-nl.pdf
  10. Zpráva Almas-Antey textu  http://tass.ru/boeing-presentation/vvedenie
  11. Zpráva Almas-Antey videa  https://www.youtube.com/watch?v=j8_VSygcTCI
  12. Fotografie křídla  https://www.flickr.com/photos/jeroenakkermans/sets/72157645853477595/
  13. Jiný blog: nějaké zajímavé věci nezi balastem   http://mh17crystalball.blogspot.cz
  14. BBC Reportáž z 24.7.2014 z Shaposhnykove  https://youtu.be/kdvT0d8vC40
  15. STUDIE Kontroly Oblasti   Zaroshchens’ke 17.7. 2014  http://kremlintroll.nl/?p=569
  16. Wiki o MH17 česky  https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Malaysia_Airlines_17
  17. Wiki o MH17 Anglicky  https://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17
  18. O tajení Dohoda  http://www.unian.net/politics/950394-dannyie-rassledovaniya-katastrofyi-boinga-budut-oglashenyi-pri-soglasii-storon-gpu.html
  19. Dohoda o tajení http://svobodnenoviny.eu/nizozemska-vlada-odmita-odhalit-tajnou-dohodu-ohledne-havarie-mh17/
  20. Vyšetřovací týmy v Kyjevě https://www.om.nl/mh17-ezine-juni2016/5-field-office-en.html
  21. Vyšetřovací týmu v Kyjevě https://consortiumnews.com/2016/06/05/mh-17-probe-relies-on-ukraine-for-evidence/
  22. Články na Kose  https://vlkovobloguje.wordpress.com/fakta-o-ukrajine
  23. Nizozemské video  nehody https://www.youtube.com/watch?v=KDiLEyT9spI
  24. MH17 závěrečná zpráva   https://youtu.be/2TdWUTHC49U

  25. Rezoluce OSN 2166 (2014)  http://www.un.org/press/en/2014/sc11483.doc.htm
  26. Tisková konference MO RF 13.8. 2014  http://function.mil.ru/news_page/country/more.htm?id=11970654@egNews
  27. Almaz-Antey  http://www.almaz-antey.ru/
  28. Tisková konference MO RF překlad 13.8. 2014 http://forum.valka.cz/topic/view/175101/13-08-2014-Specialni-tiskova-konference-Ministerstva-obrany-Ruska-v-otazkach-katastrofy-letu-MH17-na-obloze-Ukrajiny-21-cervence-2014
  29. Video konference Morf 13,8  https://youtu.be/XmJcgw7bZH4
  30. Video konference Almaz – Antey EN  https://youtu.be/GsohFzbJ-vs
  31. Vide konference Almaz – Antey RF  https://youtu.be/yAMY2SpohDA
  32. Bellincat  https://www.bellingcat.com/
  33. Bellincat MH17  https://www.bellingcat.com/tag/mh17/
  34. Přeložená závěrečná zpráva https://vlkovobloguje.wordpress.com/tag/mh17-zaverecna-zprava/
  35. Obrázky ocasu krytu Motorů  http://www.independent.ie/world-news/europe/vladimir-putin-should-speak-to-families-of-mh17-victims-says-grieving-relative-31606848.html
  36. Obrázky ocasu   http://www.japantimes.co.jp/news/2015/07/16/world/year-flight-mh17-shot-ukraine-relatives-still-wait-answers/
  37. Buk M1- repasovaný jen na Ukrajině  http://www.mil.gov.ua/news/2014/06/06/povitryani-sili-zs-ukraini-otrimali-vidremontovanij-zenitnij-raketnij-kompleks-buk-m1/
  38.  Strach Ukrajinců  https://www.washingtonpost.com/world/europe/in-russia-growing-push-to-launch-strikes-on-ukraine-over-alleged-deadly-border-shelling/2014/07/14/ ebf699cc-0b61-11e4-8c9a-923ecc0c7d23_story.html
  39. Strach Ukrajinců http://www.bbc.com/news/world-europe-28345039
  40. Strach Ukrajinců http://bigstory.ap.org/article/russia-dismisses-us-sanctions-bullying
  41.  Bellincat Zaroshchens’ke 17.7. 2014  https://www.bellingcat.com/wp-content/uploads/2016/02/Zaro-Revisited_Final.pdf
  42.  Bellincat Zaroshchens’ke 17.7. 2014  https://www.bellingcat.com/news/uk-and-europe/2015/07/13/zaroshchenske-launch-site-claims-and-reality-a-bellingcat-investigation/
  43. Mapou od s Tiskovka VSU  http://news-front.info/2015/10/14/basurin-dnr-imeet-dokazatelstvo-viny-vsu-v-unichtozhenii-boinga/
  44. mapa  http://yablor.ru/blogs/karta-voennih-deystviy/4533590
  45. BBC Reportáž  http://www.bbc.com/news/world-europe-28457797
  46.  Ambrosievka 3.7. 2014  http://amvrosievka.dn.ua/article/a-691.html
  47. Zugres   http://news.liga.net/news/politics/2437753-boeviki_zaminirovali_dambu_v_zugrese_donetskoy_oblasti_snbo.htm
  48. Most Mezi Blahodatne Šachtarsk
    http://liveuamap.com/en/2015/17-march-destroyed-bridge-between-amvrosievka-and-shakhtarsk
  49. Útok na Shaposhnykove https://new.vk.com/wall-63034346_47082 
  50. Na je Shaposhnykove Útok  http://news.sevas.com/world/obstrel_pos … _22_iyulya
  51. Útok na Shaposhnykove https://new.vk.com/wall-70279965_98188
  52. Ofenzíva UA   fakty.ictv.ua
  53. UA útok http://expres.ua/news/2014/07/27/110557-syly-ato-nespodivanym-manevrom-zvilnyly-shahtarsk-pidmoga-zi-snizhnogo
  54. UA RU Ofenzíva  http://korrespondent.net/ukraine/politics/3399930-karta-boevykh-deistvyi-v-zone-ato-po-sostoianyui-na-31-yuili
  55. AWACS  http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/wp-content/uploads/2014/09/KA-Nr-18-2316-DIE-LINKE-.pdf
  56. AWACS https://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/09/22/jedine-dve-jistoty-ohledne-trgedie-boeingu-mh-17-aneb-jak-bych-si-predstavoval-interpelaci-ceskych-poslancu/
  57. Levý motor Boeing 777 -200  http://img.4travel.jp/img/tcs/t/pict/500/18/37/96/500_18379699.jpg?1281577723
  58. Kniha česky  Actiteepi: // wwwkmilitrykkz / rus / sam / 9k37-buk / bukkhtm
  59. Book Aengliky  Actiteepi: // wwwkawsairpoverknet / ap-9K37-bukkhtml
  60. Buk anglicky wiki  https://en.wikipedia.org/wiki/Buk_missile_system
  61.  Vorošin http://zahranicni.eurozpravy.cz/evropa/153982-skutecny-pribeh-sestreleni-mh-17-dokument-vnasi-do-tragedie-svetlo/ 
  62. Svědectví 1  https://7mei.nl/2015/05/30/lev/
  63. UA – podezřelé načasování http://www.pravda.com.ua/news/2014/07/17/7032182/
  64. Časovaní zpráv – http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zahranici/na-ukrajine-se-zritilo-dopravni-letadlo-s-295-lidmi-sestrelili-ho.html
  65. Pár minut po nehodě BUk    Антон Геращенко
    https://www.facebook.com/anton.gerashchenko.7/posts/694787050608145
  66. RF do USA družicích http://www.vz.ru/news/2015/6/2/748681.html
  67. Realita za bukem http://www.literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/20797-tragedie-letu-mh-17-realita-za-bukem
  68. Zprávy z USA  https://consortiumnews.com/2015/10/13/mh-17-the-dog-still-not-barking/
  69. Kerry  http://news.nationalpost.com/news/world/mh17-evidence-makes-it-very-clear-that-separatists-backed-by-russia-shot-down-malaysia-airlines-plane-us-says
  70. Robert Parry https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Parry_(journalist)
  71. Kerry  http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1024983-kerry-dukazy-svedci-o-tom-ze-raketu-na-letadlo-odpalili-separatiste
  72. Radar Civilní   http://bahmut.com.ua/news/incidents/1720-v-artemovskom-rayone-neizvestnye-povredili-radar-ukraeroruha.html
  73. Civilní radar  http://mh17.webtalk.ru/viewtopic.php?id=218&p=5
  74. Holandské Hledání pravdy:  http://www.whathappenedtoflightmh17.com/long-list-of-indications-showing-the-dutch-are-not-very-keen-in-finding-mh17-truth/
  75. Tajne dokumenty z trezorů http://www.telegraaf.nl/binnenland/26258417/__Het_gesprek_van_de_dag__.html
  76. Tajne dokumenty z trezorů http://www.noordhollandsdagblad.nl/algemeen/binnenland/article28315527.ece/Geheime-documenten-MH17-bij-justitie
  77. Vnitřek kokpitu  http://www.leadertelegram.com/News/Daily-Updates/2015/10/14/Dutch-probe-Buk-missile-downed-jet-in-Ukraine.html
  78. MAK  http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=387&t=6229&hilit=MAK&start=1060
  79. Rychlost exploze  https://www.un.org/disarmament/un-saferguard/gurney/
  80. https://www.zona-militar.com/foros/threads/derribo-del-mh17.30917/page-28
Reklamy

7 komentářů: „Studie nehody MH17 17.7.2014

    1. Спасибо за ваш ответ и информацию.

      В этом версии, мне не соответствует несколько вещи от погоди, через повреждение после мотив.
      Большая часть видео и фотографии, являются поддельными.
      Я не исключить его, смотреть его, но не мне приходят доверия.

      To se mi líbí

  1. Je to velice přehledné, ani jsem to nestačil všechno obsáhnout. Chci ale podotknout, že k objasnění nebo vysvětlení určitých souběžných náhod, je nutné mít větší obzor. Jako když jste u tabule, musíte odstoupit, aby jste se mohli dobře orientovat. Pokud by byl zájem, mohu poskytnout několik rozvádějících myšlenek.

    To se mi líbí

      1. Zdravím, tak k tragickému letu od Malajských aerolinek. Pokud jdou vidět náhodné události u nějakého neštěstí, tak je dobré se podívat na tu věc z blízka? To také, ale hlavně i z většího odstupu. Snad jen 1 den jsem viděl nějaké číslo pravděpodobnosti, že se může stát podobné neštěstí stejné letecké společnosti za tak krátkou dobu. To číslo si už nepamatuji. Co jsem zatím poznal je, neštěstí spolu souvisí. Takže, MH370 – nové a nové trosky jsou vyplavovány u Afriky. A to z proudů, které jdou nad Madagaskarem k Africe. Co to znamená ? Že to místo identifikované společností Immarsat není správné. Pokud by bylo správné, tak jsou trosky na pobřeží Austrálie. V novinách se uvažovalo, že trosky se dostaly do proudu u Austrálie na sever a poté se stočily k Africe. Ale nikdy by se nemohli dostat do proudu, co jde nad Madagaskarem. Ty trosky potvrzují dosvědčená svědectví desítek lidí na Maledivách, kteří viděli ono osudné ráno nízko letící letadlo v barvách malajských aerolinek. Pokud chceme zjistit, co se dělo kolem letu MH17, potřebujeme zjistit, kde je místo havárie MH370. Pokud to místo přibližně zjistíme, změní se najednou celá událost a celé pátrání a celé pokrytí kolem MH370. a také náš úhel pohledu. Zkusím přeposlat, co jsem napsal jako téma pro ČT. Martin

        To se mi líbí

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s